I am NOT SWISS and I DON'T SOUND SWISS either!

i'm a crazy welsh person (who grew up and lives in switzerland)





Monday, November 13, 2006

arrrgh!!!!

*%&! %$*@!!! &*£!%! &*%@! &**@£$ &*!%$! #&%@!!!! ******* *bleeeeeeep*

so far i've been very good and haven't ranted about any collegues (well there's just the one i've wanted to rant about really), but this is just too much!!! what have i done to deserve this?! however, since i no longer can be sure about who reads this i have decided to rant in german... (swiss german, i'm hopefully assuming that nobody in infineon understands that...)

huere schiisdräck!!! das chan ja ächt nöd wahr sii! dä typ isch eifach mega schlimm!!! scho mal abgseh devo das ich jetzt de gruch vo curry nüm chan usschtah wil er eifach konschtant (aber vorallem am namittag) derna schmöckt...

und är isch bi wiitem eifach nöd der hellscht. är erchlärt mer eifach jede chliine scheiss (wie zum biischpil 'da benützed mer en multiplexer, dä funktioniert e so'... aber das gaht ja no im vergliich zu 'es and-gate, das funktioniert so') schiinbar haltet er absolut jede für ultra dumm, nöd nur mich, aber es närvt trotzdäm mega!!! und s'bescht dran isch das er sälber mega blöd isch!! är hät ewig bis er au s'eifachschti züg begriift, und wärend är sich dure ackeret erchlärt näbebii no doofs züg :-(

aber jetzt! jetzt! ich han's gschafft d'divisions pipeline schnäll gnueg z'mache, vil schnäller als ich dänkt hett das möglich wär. und jetzt han ich's natürlich no müsse teschte, isch ja klar. nur hät de cleveri cleveri sg (au uf dütsch han ich nöd vor sin name uszschriibe *g*) e besseri idee als das ich eifach e testbench schriibe und s'züg simuliere. neinei! mir hacket eus da öppis zäme, wil das vil schhneller gaht. dunschtig friitig händ mer dän versuecht das gehacke zum laufe z'bringe, was eus gäg de friitig abig schiinbar glunge isch. s'resultat: min code isch nöd korräkt, was mich nöd überrascht hät, ich han ja vorhär überhaupt nüt chöne teschte.

hüt isch är chrank gsi, aber ich han's gschafft de fähler uf ungefähr 10 ziile code zrugg z'verfolge, nämlich zumene block us der synopsys bibliothek, wo komischerwiis immer nur nulle ussegit... ich nimm natürlich a, das ich das ding falsch aghänkt han, das isch warschiinlicher als das d'synopsys bibliothek so en schlimme fähler drin hät... nachdäm ich scho fascht de ganzi tag a däm scheiss umegchnoblet han, mues ich eifach iigseh, das min code richtig isch... gange also öpper go sueche wo mer säge chan was da schief lauft.

alli händ mich agluegt als wär ich irgendwie grad vom mars glandet oder so! 'wie um alles i der wält chunsch dän derzue das so zmache??' han ich mer immer wider müsse alose! das bin doch nöd ich gsi, ich hett ja ganz happy e richtigi testbench gschribe (ok, nöd mega happy, aber ich hetts ohni z'murre gmacht)!!! aber nei, mir müends uf di 'schnälli' art mache... grrr!

und dän hät mich de einti hilfriichi typ (kein sarkasmus) zum experte gschleikt (wider di gliiche entsetzte frage...) und dä seit, 'ja, entweder du hacksch no mal chli meh, und machsch es e so... (tönt guet find ich, zimlich eifach) oder du hacksch es eso und kompiliersch der dini eigeni bibliothek (also irgendwie di ganz synopsys library neu baue..), was e chli übertribe isch, findsch nöd au' ja natürlich find ich!! wil ga und de eifach hack umsetze, da seit er no 's'einzig problem isch das es eso eventuell au nöd funktioniert, wil eigentlich isch nöd dänkt das mer das eso macht wi du das mache willsch' ich will ja nöd, s'isch alles de sg!!! arrrgghhhhh!!! und ich 'great, great...' mit zäebissne zähn... de ander hät müsse lache, ob das dän e neui variante vo 'great' seg...

han's dän gmacht, das züg hät ewig gha bis es dureglofe isch, e halb schtund, für's cve vo so emne chliine ding! aber juhui!!! kei fähler!!! ich bin doch guet!!! ;-) han dän no mal de dae (design application engineer) gfragt, är hät de log agluegt und gseit es gsächi guet us...

und ich han wider mal huere vil ziit chöne dermit verschwände en nöd exischtierende fähler zsueche... &*$%"@*!!! schiisgring ahoi!!!


there, i've had my rant, i feel better ;-) just mustn't think about tomorrow...

ps: sorry mirjam, jetzt schriib ich doch ändlich uf dütsch und defür isch es alles so technischs züg... ;-)

Labels: ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Post a Comment

I moderate comments, so they won't appear straight away. PLEASE don't leave ten versions of the same comment... ;-)